10 Ocak 2013 Perşembe

Neleri özledim...


Bir mim varmışmış.... Beni kimse mimlememişmiş... Ama ben üzerime alınmışmışım;) Gerçi Ayşın kimler cevaplamak isterse, onlara gitsin demiş.... Bende üzerime aldım:) görgüsüz beni beni!!

Mimin surusu: Neleri özledik?

Ah, ah! Özlem benim ikinci adım olamlı ki ben sürekli bir özlem içindeyim. Hazır olun liste uzun!

Sakin bir koyda yalın ayaklarımı kumlara gömüp Deniz'in kokusunu içime çekmeyi....

Tenimi hafifçe okşayan ılık rüzgarı...

Sıcak yaz günlerini...

Ezan sesini....

İstanbul sokaklarında gezinmeyi, simit alıp yemeyi...

Gerçek camide namaz kılmayı...

Istanbulda vapurda olmayı ve martıları seyretmeyi...


Sevdiklerimle çay keyfi yapmayı... Gülmeyi!









1 yorum:

  1. Canım benim tüm özlemlerinin dinmesini dilerim ^-^
    Kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil